Erstes und letztes Gespräch

Gestärkt in den Tag
Gestärkt in den Tag

Um etwas gestärkt die Woche anzufangen, bereite ich mir ein warmes und nahrhaftes Frühstück vor (weisse Bohnen, ein Ei, eine Scheibe Vollkorntoast und Tee), denn am Morgen habe ich mit Mr. Kapapero (stellvertretender Director des Directorates) ein erstes Gespräch über meine Einführungsphase im Bildungsdepartement und am Nachmittag treffen wir Interteamler uns ein letztes Mal mit der Landeskoordination in der Omashare Lodge in Rundu zu einem Abschlussgespräch, bevor René und Brigithe wieder zurück nach Windhoek fahren.

Kommentar schreiben

Kommentare: 1
  • #1

    Susanne (Samstag, 25 Januar 2014 17:23)

    Mmh,mer esch grad s'Wasser em Mul zäme glofe,won ich das Zmorgeföteli gseh ha ond Erennerige send uufcho a eusi schöne ond iidröckliche Ferie,wo mer met Der zäme händ dörfe erläbe.Danke,es esch mega schön,dass Du eus a Dim Läbe en Afrika losch loh teil ha.He ond of die Grossweldjägermöbel chasch wörklech schtolz sii.Mer gfallets mega.Machs guet.Es härzlechs Grüessli ond es Dröckerli Susanne

Es berichtet: Urs Häusermann